Maak kennis met Kimberley Leijenhorst. Ze is ondertussen al een aantal jaar bij VNOM in dienst. Voordat Kimberley startte bij VNOM werkte zij als consultant bij een ander bedrijf. Zij kreeg een mooie aanbieding van VNOM wat ze niet kon afslaan en begon als consultant op de schildersafdeling. Na een jaar merkte Kimberley dat ze niet meer voldoende werd uitgedaagd. Ze was toe aan iets nieuws. Dit heeft ze aangegeven bij VNOM en vervolgens de kans gekregen om hetgeen te doen waar ze echt gelukkig van wordt. En dat is precies wat ze nu doet als Marketing- en Eventspecialist bij VNOM.
In haar eerste jaren bij VNOM heeft Kimberley zich goed ontwikkeld en heeft zij op de schildersafdeling veel mogen leren. Zowel op zakelijk als persoonlijk gebied. Zo heeft ze geleerd om voor zichzelf op te komen, op haar strepen te staan en is ze een stuk harder geworden (in de positieve zin). Eerlijkheid naar klanten en kandidaten heeft ervoor gezorgd dat zij mooie relaties heeft opgebouwd in haar tijd als consultant. Daar is ze stiekem ook het meest trots op. Ze heeft een flink bestand aan klanten en kandidaten opgebouwd voor haar ‘’oude’’ team.
Maar toch heeft Kimberley ervoor gekozen om de overstap te maken naar de marketing. Dit proces verliep volgens haar eigenlijk heel gemakkelijk. Ze is naar haar teamleider gestapt en heeft aangegeven dat ze het werk als consultant niet langer meer bij haar paste. Daarop volgde snel een gesprek met Jos, onze directeur, over wat ze dan wel wilde. Hij staat dicht bij de medewerkers en denkt graag mee. Daarnaast sloot Roy, marketing manager, aan om te kijken wat er mogelijk was. Hier zijn goede afspraken gemaakt over hoe dit plan zou lopen zodat haar werk op de schildersafdeling goed werd afgesloten.
‘’Er is ontzettend goed geluisterd naar wat ik wilde en nodig had.’’
Nu op de marketingafdeling
Met een frisse blik is zij 1 oktober gestart op de marketing afdeling. Ze vindt vooral de diversiteit ontzettend leuk, geen dag is hetzelfde en ze voelt zich thuis in haar nieuwe team. Wat betreft de werkzaamheden is de match gemaakt tussen marketing en evenementen organiseren. Twee dingen die ze graag doet. Ze kijkt er naar uit om toffe, succesvolle evenementen neer te zetten voor in- en externe collega’s.
Een tip die Kimberley mee kan geven aan toekomstige VNOM’ers is dat je met eerlijkheid het verst komt. Wees dus altijd eerlijk, vertel het wanneer je ergens mee zit, of wanneer je gewoon iets kwijt wilt. VNOM biedt een luisterend oor en je hoeft er niet mee rond te lopen. Daarom kan ze VNOM ook zeker aanraden. Het is een gezellig, hardwerkend bedrijf met een frisse blik op de toekomst en het personeel. Plus, je kan grote stappen maken en jezelf goed ontwikkelen: kijk maar naar Kimberley.
Iets wat Kimberley echt is bijgebleven tijdens haar tijd bij VNOM zijn onder andere de projectbezoeken aan de schilders. Zoals tijdens de schildersweek waar ze muffins hebben uitgedeeld aan alle werkende schilders. Op zo’n moment ervaar je hoe dankbaar de externe collega’s zijn. Bij de marketing wil ze meedenken hoe VNOM in de toekomst nog meer externe collega’s blij kan maken. Wat ze daarnaast ook nooit zal vergeten, is haar eerste week bij de marketing waar ze naar het hoofdkantoor van Indeed mocht gaan.
‘’In je eerste week naar het Europese hoofdkantoor van Indeed in Dublin om gelijk van alles te leren over recruitmentmarketing en de arbeidsmarkt. Een betere start kan je niet wensen.’’
Publicatiedatum: 21 november 2022